There goes the neighborhood

Herrejösses va våran tjej har varit gnällig idag, vi har burit på henne typ hela dagen. Tror att hon har varit bakis efter igår hehe, nej men iaf trött efter att ha varit uppe sent men vaknat samma vanliga tid i morse.
En rolig grej idag var att vi i vår familj (utom Z som kommer i morgon) följde med Sara och Ville och kollade på lägenhet. En visningslägenhet i de nya husen som byggs vid oss, det roliga är att S och V hade bokat en 2:a och bestämde sig i dag för att slå till på den, om dem inte hunnit ändra sig sedan vi skiljdes åt. Det blir liksom huset bredvid vårt! Kan inte fatta att min syrra/bästis ska bli vår granne, jag säger bara: Hej barnvakt. Inflyttning var nångång i slutet på året så vi bestämde och bokade redan nu att uppsittarkvällen blir hos dem. Längtar!!!
Det var allt för idag hörrni!

Kommentarer :

#1: Sara

Vi har suttit på Mio och Ikeas hemsida större delen av kvällen = ja vi har bestämt oss! Hello grannar!

skriven
#2: mats

V a bra, nu kan jag se båda mina flickor oftare...
( förlåt alla 3 menar jag)

skriven

Kommentera inlägget här :