Blogupdate

Hann inte blogga igår, jag hade inte en sekund över i princip. Jag fick inte ens kvällen för mig själv för lill-monstret sov så dåligt så jag fick lägga mig tidigt för att hon inte kunde sova själv. I vanliga fall sover hon själv när hon väl somnat men så fort jag lämnade sovrummet så vaknade hon.
Vi besökte iaf doktorn igår och han tyckte Bella var, förutom febern, ett väldigt friskt barn, dessutom sa han att om hon inte vill äta så gör det inget för hon har ju lite att ta av, hehehe.
I dag ska vi till Fridas föräldrars hus och bada och grilla lunch. Om Bellman mår bättre får hon bada, annars blir det skuggan och vagnen som gäller. Det är dock inte så troligt att hon kommer vila i vagnen eftersom hon inte vilat av egen vilja sedan hon föddes.
Efter badet hämtar vi hem pappan på Arlanda, som vi har längtat efter honom! Inte bara för att han är min lover utan för att Bellas mamma kommer lämna Bella till stadsmissionen om hon ska vara själv en dag till med henne, vill helst slippa det.

Bilden visar en febrig tjej med inte lika mycket feber längre, tummen upp för det.

Kommentera inlägget här :