Bloggen avslutas.

Kära bloggen och bästa bloggläsare. I går bestämde jag mig för att avsluta mitt bloggande.
Jag har gjort det i nästan ett år nu och känner mig rätt mätt. Jag avslutar pga. flera självklara anledningar.
Jag börjar jobba om 3 veckor vilket innebär att:
1, det blir inte längre en mammaledighetsblogg och mina dagar kommer bestå utav jobb, hem och laga mat och följa massa höstprogram på tv. Alltså inte så intressant att skriva om.
2, eftersom P kommer att vara hemma med Bella och därmed klä henne varje dag så uteblir dagens outfit. Det finns inte en chans att jag lägger upp hans klädval och styling som dagens.
3, i och med att jag varit ledig har jag haft ett behov av att underhålla hjärnan och intellektet vilket jag gjort genom att skriva. Nu behöver jag inte det längre tack vare jobbet.
Dessutom har jag senaste tiden börjat känna ett visst krav av att lägga upp bilder och skriva inlägg vilket genast sabbar nöjet med att blogga. Jag avskyr att ha krav på mig. Det har man så det räcker när man har familj och barn så det är det sista jag behöver.

Tack för mig bloggen, det var kul så länge det varade, och bäst av allt är att jag nu har en digital bilddagbok av Bellas första år där nästan allt finns nedskrivet.
Nu ska jag lägga min energi på att träna Bella på att gå, om 2 veckor blir hon 1 år och då jäklar ska hon kunna gå!

Kommentarer :

#1: Chris

Tack för ett härligt bloggade ;) // trogen läsare ;) du kan ju fråga P om inte han vill ta över? :)

skriven
#2: Mats

Tack för alla roliga och fina blogginägg........kommer att sakna bloggen

Pappa och morfar mats

skriven
#3: Gunhild

Tack för ditt bloggande - har varit kul att följa dig då och då. Lycka till på jobbet nu. och du, välkommen till Ljungby när du är i Småland!

skriven

Kommentera inlägget här :