Tack för ikväll

Det här var lätt det bästa knytiset vi har haft. Det var smörgåstårta, gratäng, gratinerad chevre, hembakat bröd, mozzarella och parmasticks och mycket annat. Vi behövde inte ens någon dessert. Det enda minuset på knytisbuffen var mina piroger som blev torra och inte så goda.
Det minsta strecket i streckens klubb ville vara vaken hela kvällen, det grejade hon såklart inte utan somnade i min famn, super gulligt förvisso men där satt jag, fastkilad i en fåtölj hela kvällen. När alla skulle gå och stod i hallen och jag satt kvar i vardagsrummet kände jag för första gången något i stil med: jag sitter här med ett barn, dom är fria att göra vad dom vill nu, typ gå ut på krogen. Undrar vad dom pratar om därute?! Jag vill också stå med dom i hallen!
Nu är det ju mer värt att vara mamma till min tjej än att stå i hallen, alla dagar i veckan, men trots det så var det tanken som slog mig när jag ropade hej då inifrån vardagsrummet och från min fåtölj som jag satt fast i.
Är hur som helst nöjd med kvällen och är alltid full av sprudlande energi när jag har träffat mina tjejer. Vi har ALLTID så jäkla kul!
Nu säger jag gonatt!

Kommentera inlägget här :