Mammagruppen

Har haft, inte hela men mer än halva, manmagruppen här idag och vi har haft så jäkla trevligt tycker jag. Vi är ett gäng i ganska samma ålder på både oss och barn, vi känns totalt olika som personer men jag tycker det är ett riktigt skönt gäng. Vi har suttit ute på vår altan och käkat bröllopstårta som en nygift manna hade med sig. Barnen har lekt och grejat själva och med varandra och även de är ett skönt gäng som är väldigt olika med sina egna personligheter. Det är roligt att jämföra tycker jag. Inte "mitt barn kan redan läsa, det kan inte ditt" utan mer hur de andra barnen beter sig eller uttrycker sig på sina egna sätt sen vill man alltid veta hur alla andras barn sover och hur ofta, vad dem äter, vad dem leker med osv.
Jag har inga bilder att bjuda på och jag vet att jag är dålig på att ta bilder till bloggen. I det här fallet tänker jag lite att jag vet inte riktigt hur mammorna ställer sig till att vara med eller att deras barn är med, brukar alltid fråga såklart men har inte riktigt tagit mig för att göra det med det här gänget.
Måste bli bättre på bilder, har fått kritik från syrran och man vill ju behaga sina läsare såklart.

Kommentera inlägget här :