Lycka i lekparken

Vi har haft en så härlig dag idag jag och min dotter. Vi har hängt med Lisa och hennes två tjejer samt Jossan och Vince. Först häng på våran fina utegård och sedan gick vi till lekparken där barnen fick gunga. Det var underbart att se Bella i gungan, hon skrattade högt varje gång jag puttade på med fart, hela jag njöt av varje gungsekund och jag kände mig lycklig när hon skrattade.
En annan skön grej idag var att jag lämnade hemmet, själv, i 40 min. Jag tig en power walk när P kom hem och Bella fick för första gången inte panik av att jag inte var där. Nu ska vi börja vänja henne typ varje dag för i slutet av maj ska jag på sommarfest med jobbet och då kommer jag F.E.S.T.A. Då vill jag såklart att dem ska ha det bra här hemma utan skrik och panik vilket det varit varje gång jag lämnat hemmet förut. Men nu kan jag inte stanna hemma mer, morsan måste kröka.
Ha en skön kväll ❤

Kommentera inlägget här :