Lilla finingen

Har varit hos den här fina familjen idag. Min tanke när jag gick därifrån var bara: vilka jäkla bra föräldrar Anna och Virre kommer att vara.
Lilla Charlie (eller Theo eller Esteban eller vad han nu ska heta) är så himla söt, inte ett sån där ful bebis som det finns utan verkligen söt och fin. Man kan inte låta bli att tänka på sin egen när hon var två veckor och nyinflyttad hos oss. Va nytt allt var och va konstigt allt kändes. Nu känns det som att man inte gjort annat än att hänga med Isabella, kommer inte ens ihåg hur det var innan hon kom. Däremot blev jag inte sugen på att skaffa en till som jag hör att vissa blir när man får en så liten i famnen. När jag kom hem och P frågade mig "hur kändes det att hålla den lilla" så var mitt spontana svar "det var skönt att man fick lämna tillbaka honom". Det betyder dock inte att det är underbart att ens kompisar skaffar barn, skaffa gärna många! Det är mysigt och roligt och jag ser fram emot att lära känna lilla fina, söta Charlie.

Kommentarer :

#1: Anna

Jag dör av den fina bilden på familjen!!!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :