Inspirerande bloggläsning

Jag läser inte så många bloggar, det är blondinbella, colorelle och Gynning som jag besöker sen är det Johanna Engbergs blogg som jag idag vill passa på att tipsa om.
Det är en blogg och person som inspirerar mig. Jag kan inte säga att våra liv är speciellt lika men jag kan ändå tycka att jag känner igen mig i så mycket hos henne och de hon skriver. Hon är ensamstående med sin fina 3 åring och trots att jag inte är ensamstående så kan jag på något sätt ändå förknippa mig med hennes mammaroll och liv med dottern, det är liksom hon och dottern forever och exakt så är det med mig och Bella, vi är ett även om hon har en pappa som är med i bilden till 100%. Svårt att förklara men när jag läser hennes inlägg om hennes liv så blir jag inspirerad att klara allt, att vara positiv, att uppskatta, att njuta och att vara mig själv i min mammaroll, med min dotter. Oavsett vad som händer i övrigt så är det liksom jag+Bella=sant.
Kika in hos henne vettja!
www.byengberg.com/blogg/

Kommentera inlägget här :