Fototajm

Idag, efter mitt nagelfix hos Nina, gick jag och Isabella till öppna förskolan. Där väntade en rolig överraskning. Bellas bilder hade kommit, vi var ju där för tre veckor sedan och fotade lilla Bellman. Blev så himla nöjd med bilderna, vilken liten gladis, eller hur?!
Dem kommer troligtvis delas ut till höger och vänster. Typ mormor, morfar etc. Men den stora bilden behåller jag, eller jag menar vi, glömmer bort ibland att vi är två om henne hehe. Fast å andra sidan skulle det P aldrig ta sig till öppnis och sitta med under en sådan fotosession.
Jag skulle nog vara den perfekta ensamstående mamman för jag får verkligen öva på det utan att vara det om ni förstår vad jag menar, och då är det inte konstigt att man glömmer bort ibland att vi är två om henne. P är en jättebra pappa ändå ska ni veta och jäkligt bra att ha när det blåser, men det har blivit väldigt mycket mamma+Bella men det blir ju så när vi hänger hela, hela dagarna, jag gillart.

Kommentarer :

#1: mats

Ja, vilken unge....må hennes ögon alltid sprudla av glädje

skriven
#2: Sara

Mosters fina <3

skriven
#3: Chris

Fina glad Bella ;)

skriven

Kommentera inlägget här :