Ett tråkigt inlägg, en tråkig kväll.

Är så trött och lite irriterad ikväll, var pigg och glad hela dagen, framförallt eftersom dagen började med en tur på stan med Sara och Ville och sedan fortsatte hemma med morsdagspresent från Bella (P kan ha varit inblandad). Men sen blev Bella gnällig (läs:trött) och jag blev gnällig (läs: tröttare) och middagen blev äcklig och Bella blev gnälligare. Helt plötsligt kläckte Z ur sig att han ville till sin mamma, som han skulle till i morgon egentligen, och det fick han ju såklart och under en sån här trött och gnällig kväll tyckte jag faktiskt att det var ganska skönt. Inte för att han på något sätt är jobbigare än någon annan men det blev en person mindre här ikväll och därmed lite lugnare. Lugn är inget jag uppskattar i vanliga fall utan tycker det är mycket roligare med lite drag här hemma, därför tycker jag alltid att det är kul när Z kommer, men ikväll är det något konstigt med mig och det kan ha å göra med att jag var bakis igår. Man är helt enkelt inte 20 längre.
I morgon blir det bättre, åter till vardagen, vilket jag gillar. Först byengbergs utförsäljning och sedan ska jag hämta brorsans ungar på dagis.
Hej då tråkiga, värdelösa söndagskväll.

Kommentera inlägget här :