Barnvakt

Idag har två kusiner lekt, den tredje kusinen var inte så intresserad av de två yngre.
Vi har hämtat mina brorsungar på dagis och sedan hängt hela dagen. Jag är typ död och jag tänker, vem skaffar tre barn?! Och så kommer jag på att mina föräldrar skaffade fyra och kommer då på en till sak, herregud va jag och min mamma är olika i våra mammaroller. Jag skulle, efter att ha fått en, aldrig få för mig att skaffa mer än två. Ja, det blir nog bara en men max två om man någon gång skulle få ett ryck. Efter att ha varit hos dem i vad som kändes som en vecka så fastnade jag i köer med en gråtande 9-månaders tös som var minst lika slut som artist som sin mamma. Det tig inte många minuter för henne att somna ikväll och det tog ännu kortare tid innan jag parkerade i soffan där jag nu sitter redo med ipaden, ska ägna kvällen åt bloggläsning, facebook och babyshop.se.
Go kväll!

Kommentera inlägget här :