För-presenter

I dag är ingen vanlig dag för det är min för-födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Har för-firat mig idag, först åkte jag och min lilla familj till butiken Jaber på Strandvägen och valde ut en födelsedagspresent till för-födelsedagsbarnet. Det blev en Michael Kors, konjaksfärgad. Är så himla glad för den fina presenten från min fina P. Efter det åkte vi till mina svärisar som bjöd på middag och tårta, även dem ville nämligen för-fira mig. Fick ett vackert halsband inkl. gravering som jag ska fixa i veckan, det kommer att stå Isabella såklart, inte så otippat, även om min svärfar tyckte att jag skulle skriva hans namn.
Vill återigen säga att jag är så glad för min extrafamilj som jag fick på köpet när jag träffade P, de är världens gulligaste!
I morgon kommer min familj, eller i allafall delar av den. Äldsta storebror inkl familj är inte hemma och yngsta storebror vet man aldrig med, han kan dyka upp men han kan också ringa två veckor senare och meddela att han inte kommer.

Kommentarer :

#1: Hanna

Jag är hemma, men jobbar :(

skriven

Kommentera inlägget här :