Naglarna

Morgon!
En grej som jag inte kunde göra när Bella var mindre var att måla naglarna, var tvungen att vänta tills hon sov. Men numera kan hon klara sig själv en stund utan att jag måste plocka upp och bära runt. Är glad för det för måla naglarna är en rolig grej, nu blev det naturell färg, ljus ljus rosa. Byter lack flera ggr i veckan. Bella älskar att rota i min nagellackslåda men tyvärr får jag inte måla hennes naglar ännu då hennes konservativa pappa säger att hon får det först när hon säger själv att hon vill det. Det kommer ju antagligen inte hända utan jag kommer köpa det där nya lacket som går bort med vatten och måla samt tvätta bort innan han ser. Det finns lösningar för allt!
I dag ska vi alla tre till rosers på grill hos brorsan Tobbe, dem väntar barn, så kul med en liten minikusin till Bella.
Later!

Kommentera inlägget här :