Dagen efter

Morning!
Jag ska aldrig, aldrig, aldrig dricka mig full igen. Jag vet att man säger så varje gång men jag menar det verkligen och det är fullt möjligt att genomföra.
Jag är så trött och mår så dåligt och mår ännu sämre hela tiden för jag behöver sova men har en dotter som behöver mig.
Den lilla dottern skulle egentligen också behöva sova eftersom hon har varit vaken mycket i natt och igår kväll. P var ju själv med henne och hon hade tydligen gråtit från att jag gick vid 19-tiden tills hon däckade vid 21-tiden. Sen hade hon vaknat i natt och gråtit och sovit oroligt.
Ännu en anledning för mig att inte gå ut mer, tackar.
Usch, jag mår illa, och vill dö.
Ps. Som ni förstår så var det sjukt kuuuul igår, en riktigt bra kväll.

Kommentarer :

#1: Anna

Ååååh verkar som en helt underbar kväll!!! Synd att jag missade det <3 puss puss

skriven

Kommentera inlägget här :