New shoes

Nu funkar appen igen, det var väl på tiden!
Trodde inte den skulle funka så jag har inte tagit någon dagens men som vanligt när dagens uteblir så kompenserar jag med något nyinköpt till henne. Idag har hon fått sina första skor, inköpta på NK och sjukt snygga.
Vill berätta en viktig detalj som hände på NKs barnavd. Vi stod i kassan och som alltid så stirrar Bella ut någon vart vi än är. Den här gången blev den lyckliga Kim Källström, dem fann varandra och Källström började prata med min prinsessa. Jag citerar honom: var fin du är! Sen när vi ska gå säger han "hej då Bella". Jag var ju såklart väldigt cool men när vi kommit därifrån messade jag P enligt nedan.
Hej svej!

Kommentarer :

#1: Caroline

Hahaha charmtrollet Bella <3 men pappa verkade som sagt inte lika impad ;)

skriven

Kommentera inlägget här :