Min smarta man

Men hej bloggen!
Är precis hemkommen från föreningsstämma där ny revisionsbyrå är vald. Nu ska det väl ändå bli ordning på den här föreningen, och har det fifflats så bör väl det komma fram.

Nu sitter P och förklarar atomer och hur allt är uppbyggt, jag ba: hallåååå, jag bloggar.
Han berättade precis att alla atomer återanvänds och att det bara finns ett visst antal. Detta innebär alltså att de atomer jag har kan ha kommit från dinosaurie, eller Jesus för den delen! Det kallar jag kretslopp. Det är bra att jag har P, han lär mig alltid så mycket och han kan typ allt (förutom om mode och kläder). Man kan fråga honom om det mesta, häromdagen berättade han allt om Nordkorea och fick mig att känna mig lite lugn efter senaste tidens nyhetssändningar om allt därborta.
Jag gillar att ha en kunnig och allmänbildad sambo, det känns tryggt och moget.

Kommentarer :

#1: jennie

Men åh, jag vill också höra om Nordkorea och atomer! Min kille pratar bara om dig och snus=)

skriven

Kommentera inlägget här :