Loppis

Men hej bloggo!
Jag blir så trött på blogg.se, min bloggportal. Appen har lagt av igen vilket innebär att jag inte kan blogga från mobilen samt lägga in bilder, och en blogg utan bilder är en värdelös blogg.
Hade världens finaste dagensbild från igår då vi har på 6-års kalas hos fasters älskling Algot.
Kan ju hur som haver berätta att jag, syrran, mamma och Bella har gjort något super kul idag. Vi har sålt på backluckeloppis och det var riktigt jäkla kul. Allt jag sålde var grejer som jag tänkt slänga eller ge bort men istället blev jag 1300 kr rikare och fick en rolig
dag på köpet, känner mig såååååå nöjd. Vi kommer nog göra om detta i höst, när man samlat på sig lite nytt.
Mest var det Bellas gamla kläder, hade hur mycket som helst och det mesta var använt 1-2 ggr på sin höjd. I slutet av loppisen stod jag och syrran ropade: -allt ska bort, 1 kr styck, allt ska bort!

Kommentera inlägget här :