Ljuvliga fredag

Hejje!
Har haft en bra dag! Fram till P kom hem ungefär, vet inte varför men har stört mig på honom och vi blev lite sura, han var dessutom irriterad över att min mob var på ljudlös då han hade ringt 12 ggr (på riktigt). Herregud, give me a break, 12 ggr??!!! Surheten gick dock över lagom till middagen och nu är allt frid och fröjd igen. Det var ett tag sedan vi var sura eller ovänner så det var väl på tiden, kan liksom inte vara på moln jämt, nån måtta får det vara.
Bella sover och den här veckan har hon somnat smärtfritt alla dagar, hon brukar ju leva rövare vid läggdags men sedan jag började läsa för henne har något ändrats. Hon har gnällt lite och försökt krypa upp några ggr innan hon har somnat men det är ingenting mot hur hon har varit med sitt galna skrik och att hon vägrar ligga ner utan ska upp hela tiden. Det är en skön känsla att lägga henne i lugn och ro. Kanske börjar hon bli tryggare och känna att det är okej att somna och att mamma är där när hon vaknar.
Det blev ingen dagens idag, det blir så ibland när det handlar om små 8-månaders tjejer. Däremot kom en klänning idag från babyshop.se. Det var kärlek vid första ögonkastet. Även ett par leggings följde med, svarta, super fina med dragkedja nere vid fötterna. Klänningen kommer min tös bära i morgon när vi ska på Alexanders dop. Leggingsen kan jag tyvärr inte fota nu för jag vågar inte hämta dem i sovrummet och riskera ett uppvak.
Vill credda babyshop.se för riktigt bra service, beställde kläderna onsdag kväll och dem levererades i min brevlåda idag. Dessutom har dem fri frakt (alltid) och just nu 20% rabatt. Älskar babyshop! (Och nej jag får inte betalt av dem för att säga det, tyvärr hehe).
Jag säger trevlig helg nu så hörs vi touremoro.

Kommentera inlägget här :