Kul kul!

Tjohej va kul! Har precis kommit hem från öppna förskolan där Malin, en mamma i min mammagrupp, berättade att jag låg 5:a på bloggtoppen av mammabloggar! Vilken rolig grej! Detta måste man ju fira och som tur är hann jag fira redan innan jag fick veta detta. Firningen kom i form av en underbar body från märket Tutto Piccolo och köptes i dag av gulliga Johanna på byengberg.
Jag brukar inte bjuda på klädbilder utan Bellman men jag kan inte låta bli nu för den är så fin. Vilken tur att jag alltid är redo när det finns något att fira.
Rolig dag i dag by the way. Först fick mamman kolla lite på kläder och sen fick Bellman ha kul med sina kompisar på öppna förskolan. Vilket par vi är jag och min dotter, vi kompletterar varandra.

Kommentarer :

#1: Chris

Grattis grattis till er , plats 5.. inte dåligt ;) fina fina B,B.. <3 pussa kopian ;) ha en trevlig helg Becc o Bella ;)

Svar: Tack gulle! Och när jag kollade igen igår låg vi tre! Puss på hela familjen!
Isabella

skriven

Kommentera inlägget här :