Inte sovmorgon

Jag dör trötthetsdöden. Bella väckte mig 05.50, jag bara: ja, ja somna om nu gullunge. Det gick inte hon skulle upp, jag fick ligga kvar i sängen till 06.15 sen blev hon skit sur.
Nu ligger jag i soffan men hon vill ju helst bli underhållen och jag kan inte låta bli att längta till när hon börjar uppskatta en film eller barnprogram. Hon kan ju titta på det en stund men hon skulle ju aldrig sitta själv och titta på typ Pippi Långstrump medan jag sover en stund till. Dessutom kan hon inte ens sitta själv i soffan ännu, hon skulle bara ramla ner.
Alltså hon är världens gulligaste på morgonen och jag älskar att vara med henne men att gå upp vid 6-tiden känns inte ok, inte på något sätt.
Nu är det bara 1 timme kvar till Nyhetsmorgon börjar, jag håller ut!

Kommentera inlägget här :