Hemmahäng

God morgon mina kära! Vilken sugande morgon, alltså vädret. I övrigt är det ju kanon! Sitter här med en liten klängapa som har kommit in i någon fas där hon ska ungefär äta upp mig. Hon har ju varit mammig sedan hon kunde börja uppfatta skillnad på mig och P men nu är hon om möjligt ännu mer på mig. Dessutom vill hon ta allt jag håller i, helst telefonen och ipaden, det är en konst att blogga med henne i famnen. Jag har ju tack o lov supermom-genen så jag kan göra i princip vad som helst med henne. Jag kan även ge henne uppmärksamhet samtidigt som jag är uppkopplad, vad säger ni nu då alla barnpsykologer?!
I dag blir en extremt ovanlig dag, vi ska inte göra något. Vi ska vara hemma. Det kan hända att vi sticker upp till Lisa för en kaffe men det är nästan som att vara hemma.
Vi hörs later!

Kommentera inlägget här :