Bra lunch idag

Vapiano har nu öppnat i skrapan! Det vet jag för jag, Lisa och Jossan käkade lunch där idag. Älskar vapiano och blev glatt överraskad över att dem äntligen öppnat en restaurant på söder.
Efter lunchen åkte jag och Jossan med våra små på babysim, som vanligt på tisdagar. Tummen upp för babysimmet för det är verkligen en mysig grej, och en grej som Bella uppskattar och tycker är kul. Det märker man direkt när man kommer ner i poolen.
I övrigt har det ju varit värdelöst väder så ingen prommis idag.
En grej som jag gjorde medan Bella sov idag var att slå in paket, jag älskar att göra det och dessa blev jag väldigt nöjd med då jag pimpade dem lite extra. Satte ett vanligt paketsnöre runt och fäste en blomma som deklaration. Blev så nöjd så en bild kommer nedan, under bilden på sötaste Vince med sin snygga mamma Jossan. I paketen är det för övrigt presenter till min brorson Algot som fyller 6 år på söndag, kan såklart inte skriva ut vad det är då jag tror att han är en av mina lojalaste läsare, eller iaf hans föräldrar (hoppas jag).

Kommentera inlägget här :