Beklagar...

...det oaktiva bloggandet och bilduppläggning. Appen på den här portalen är uppenbarligen helt värdelös, jag har mailat och klagat och deras svar var att dem var medvetna om problemet.
Jag bloggar nu från ipaden men den sitter jag sällan med på dagarna då är det mobilen som gäller.
Idag var jag på viktväktarna och gick därifrån med en stor besvikelse. Jag hade gått upp 0,8 kg fast att jag har följt "budgeten" slaviskt. Har dessutom skrivit upp allt som jag har ätit. Jag kör på den här veckan också men ger det inget då vete fasiken om vv är min grej.
I morgon är det återigen dags för babysim, det är mysigt och roligt och lilla fisken älskar det. Hon skiner upp och blir helt till sig när vi hoppar ner i poolen. Ska bli spännande att se om P har möjlighet att komma och titta i morgon, hittills har har inte "haft möjlighet" att komma från jobbet. Ja, ja, vi har det mysigt iaf, jag och min tjej.
Jag vill passa på att ge lite ris till citygross matkasse som vi varit super nöjda med tills i dag då vi beställde en fruktlådå, vet ni vad vi fick? 5 bananer, 3 apelsiner, 5 äpplen och 5 päron. Vilken spännande frukt! Det var första och sista gången den lådan levererades hem till oss. Matkassen däremot, den är helt ok. 5 middagar inkl hemkörning, 599 kr. Fördelen med matkasse tycker jag är att man slipper klura ut vad man ska äta varje dag, det är oftast goda recept och man slipper äta makaroner och falukorv dagarna i ända.
Puss och kram

Kommentarer :

#1: Chris

Glöm ej att på lördag är det en ätardag av diverse onyttigt o god mat ;) då får du spara in extra.. ;) okej snyggingmamman :) puss på er ;)

skriven

Kommentera inlägget här :