Nyshoppat

Trogna läsare! Ni vet att jag inte brukar lägga upp Bellas kläder utan att de sitter på självaste Bella men efter senaste shoppingen så kan jag inte låta bli att låta er inspireras av dessa fina plagg. Jag är officiellt sjuk i huvudet som känner ett lyckorus när jag plockar upp ur påsarna och det luktar nytt om kläderna.
Här har ni en vit mössa med rosett samt en svart kappa i mjuk mysig bomull från märket myonly. Ett märke som säljs på butiken regnbågens barnkläder i sjöstan (nytt märke för mig).
Den blåa kjolen med vita rosetter är från mini rodini, inhandlat i deras butik på NK. Det var kärlek vid första ögonkastet på den kjolen.
Leopardkjolen är från babyshop.se och märket The brand, dem erbjuder riktigt schyssta kläder som är lite balla och mer åt det trendiga hållet, fast barnvänliga såklart.
Byxdressen är också från babyshop.se och märket Wheat. Älskar färgen och volangerna på ärmarna.
Det va det barnbidraget! (Och en del av mammapenningen).

Kommentera inlägget här :