Gulliga extraunge!

Man blir glad när ens sambos son som inte varit här på över 2 veckor vill prata med Becca istället för pappa när pappan ringer honom. Man blir också glad när det första han säger är: jag kommer till er direkt på onsdag Becca!!! Efter det pratade vi lite vapen, krig och minecraft.
Vet inte var jag har gjort för att lyckats få ett "extrabarn" som verkar gilla mig väldigt mycket. Kunde aldrig tänka mig detta när han var två år och jag för första gången träffade honom i hans och P's lägenhet. Då tänkte jag: jaha, ett barn, vad gör man nu? Köper ungen med massa godis och presenter och försöker smöra sig in i familjen? Presenterar sig som pappas nya tjej och tar smeknamnet "mamma" hehehe.
Nej, så gick det aldrig till. Jag var mer cool och lät honom komma till mig och det gjorde han. Och någon mamma har jag aldrig velat bli, eller alltså jo, till Bella, men han har en mamma och det räcker utmärkt. Z och jag är mer polers, och familj på samma gång, tänk så det kan bli!

Kommentera inlägget här :