Skärtorsdagsshopping.

I dag besökte jag butiken & other stories. H&Ms nya kedja. Den ligger på biblioteksgatan och där ifrån fick en kjol följa med mig hem. Annars tyckte jag inte de hade så värst mycket snyggt, lite schyssta accessoarer men kläderna kändes sådär. Va även på H&M och handlade till mig själv för en gångs skull. Det blev en vårjacka/kavaj och en ärmlös svart skjorta. H&M kan man lita på, hittar alltid något där, oftast till Bellman. Apropå det så fick en liten klänning till henne också följa hem, den får ni se på en dagens i morgon när vi ska på påskmiddag hos svärisarna.
Jag återkommer med bilder på mina kläder (jag kommer inte bjuda på en dagens, kanske om 5-6 kg) sitter i soffan med Bella nu och reser jag mig vaknar hon pang bom! Då är det kört.
Glad påsk på er alla!

Kommentera inlägget här :