Drömtydning.

Hej dagboken.
Bella och jag sitter i soffan och kollar på Barnkanalen. Jag har märkt att SVTs utbud av barnprogram inte faller Bella i smaken ännu. Det är för lite Disney/Nickelodeon, med det menar jag mycket färger, roliga ljud, roliga gubbar etc. Men man tager vad man haver.
Nu vaknade P också så jag ska ta och konfrontera honom nu, jag drömde nämligen att han var otrogen, det känns inte alls bra. Fast i drömmen var jag mest jävligt förbannad och skulle flytta och sa till P hela tiden: du kan glömma att du får träffa Isabella, hon följer med mig. Haha typiskt mig att säga så, även om jag vet att det inte är ok om det någonsin skulle hända. P säger alltid (eftersom det inte är första gången jag drömmer att han gör dumma saker) att hans liv är så mycket roligare och mer rock n roll i mina drömmar. För ett tag sedan drömde jag t.ex att han gick hem med två 18 åringar och en platta öl. Han var nöjd med den drömmen, jag var mest förolämpad.
Nej, nu ska jag konfrontera min älskling hehe.

Kommentera inlägget här :