Desperate housewives ikväll.

Jag är så nöjd över att Isabellas sovningar på dagtid börjar komma i ordning. Både idag och igår har det blivit exakt som jag vill ha det och lagom tider för att hon ska vara glad och trevlig under dagen. Nu kör vi på det här tycker jag! Sen beror det ju lite på vad man gör under dagen men oftast funkar det oavsett eftersom vi nästan alltid gör något. Jag var så chockad förut att folk hade rutiner på sina barn men nu börjar jag fatta grejen. Hon sover nu och det är så skönt att få pausa från sitt barn ibland. Det kommer pausas ikväll också, middag hos Lisa, alltså vi grannbrudar. Bella kommer få stanna hemma med sin far, blir det som sist så är jag hemma på en halv minut. Så långt borta är själva middagen.
Det ska bli super att träffa tjejerna på middag och vin tillskillnad från våra vanliga träffar på dagtid som består av kaffe, puréer och nappflaskor.
Ska hitta något kul att ha på mig. Inte för att jag är en sån där ocharmig mamma som slutar fixa naglarna eller raka benen men jag bor mer eller mindre i leggings och samma gamla tröjor dag ut och dag in. Jag måste skärpa mig på klädfronten.
Ses later!
Love C (hehe, skoja)

Kommentarer :

#1: Chris

Väntar på en kvällens outfit på mamman ;) får se vad klädvalet blev ;) du är såå snygg R ... <3 Love you ;) /din trogna läsare ;)

skriven

Kommentera inlägget här :