Babysim

Fy fabian för att gå upp 6.50, förut sov hon ju till typ 8.00 iaf. Tur att man blir väckt av babyprat, det är ju bara för gulligt.
I dag ska vi på babysim, det har blivit vår tisdagsaktivitet och det är såååå mysigt. P kanske skulle komma och titta efter mitt utlägg till honom häromdagen: -alla andras män/bebisars pappor är med och badar. Det va så mysigt, men jag stod där själv med Bella som värsta ensamstående mamman (inte för att ensamstående är något negativt för mig egentligen)
P: -jag gillar inte att bada.
Jag: - nej, men gillar du din dotter?
P: -jag kan komma och titta.
Egentligen spelar det ingen roll för mig direkt men tänker att det är mysigt för Bella och att alla andra killar är ju med. Nu var inte ALLAS män där men jag sa det till P för att få bättre effekt.
Later bloggen!

Kommentera inlägget här :