Utemiddag nr 2 för i år

Efter lunch på stan blev det middag på altan, hehehe bra rim.
Så härligt som bilden visar hade vi det ikväll under middagen. Kände att det var dags för en bild på självaste mamman, sånt jäkla fokus på mamman junior hela tiden.
Nu har jag och Bella bara tre vardagar kvar innan en ny slags vardag börjar. Från och med torsdag kommer P vara hemma i princip hela sommaren med semester och pappadagar för Z som han har kvar och behöver ta ut.
Älskar min P men känner mig sådär inför att ha honom hemma varje dag, det är mysigt när helgerna kommer och vi är samlade alla tre och varannan helg alla fyra men är det mysigt att ha helg varje dag? Nej, jag skulle inte tro det. Jag har fått rutin på våra vardagar och trivs otroligt bra att vara mammaledig och att jag och Bella har våra dagar. Vi får hålla alla tummar och tår att vi fortfarande är ett par när sommaren är över. Fixar vi att vara lediga med varandra i tre månader, då fixar vi vad som helst. Tjingeling!

Kommentera inlägget här :