Partaj och syskonhäng

I dag har jag fått träffa massa människor som står mig nära.
Först var jag, Bella och Bellas pappa hos min kompis Sanna på födelsedags/inflyttningsfest. Jag, Bella och tok-gravida Magda höll oss till den alkoholfria bålen, men man kan ha trevligt ändå. Vi åkte hem ganska tidigt dock eftersom den minsta i familjen började tröttna.
Här hemma fick vi kvällsbesök av två av mina tre syskon. Sara och Tobbe inkl sina respektive. Det var super kul att dem spontan hälsade på, älskar att ha familjen runt omkring mig.
I övrigt i dag har jag kollat lite på prinsessbröllopet. Tillslut bytte jag dock kanal då jag tröttnade på P's spydiga kommentarer och hans utlägg om hur mycket han avskyr monarki (och kyrkan). Jag gillar monarki och jag dubbelgillar att följa våra kungligheter.
Tack för i dag alla inblandade!

Kommentera inlägget här :