Parmiddag

I kväll har Bellas gudföräldrar och våra vänner Frida och Tommy varit här. Vi käkade GI-middag och glass, drack lite vin och öl, kollade fotboll och pratade relationer. Gillar att hänga med ett par som är lite som oss, inget gulligull och egna åsikter uttrycks utan censur.
Fotbollen kollades måttligt av mig och vi kom då in på dagen då jag och P träffades då jag sa, för att impa lite, att jag var fotbollsintresserad. Det var årets lögn och han gick på den, det enda som intresserar mig är killarna som springer på planen. En annan grej som ofta tas upp av P är att jag även sa att jag gillade rock och "riktig musik" som han kallar det. Jag hävdar fortfarande att det är så men P menar att det absolut inte stämmer och att det jag kallar rock är inte riktig musik.
Tack för idag!

Kommentera inlägget här :