Knasögon

Idag var jag hos optikern för hundrade gången. Jag var där för att jag ser bättre utan glasögonen på. Konstigt! Gjorde en grundlig undersökning och hade tänkt mig gå därifrån med nya brills men istället slutade det med en remiss till ortoptist. Jag lider troligtvis av skelning, så inte nog med att man är en glasögonorm, nu är man vindögd också.
Fast det kändes lite bra, lite som när någon med adhd blir diagnosticerad (tänker jag).
Förutom skelningen så har dagen bjudit på en joggingtur, det är helt sant. Eller det är halvt sant för jag orkade inte jogga hela sträckan, power walkade också. Samt brödbakning på kvällskvisten, är som vanligt sjukt nöjd över vad jag åstadkommit och tänker fortsätta kalla mig själv supermom.
Här är mina bröd:

Kommentarer :

#1: Christine

Hallo supermom ;) faaaan va bra du är.. Joggat ;) wohooo ;) får ta några rundor tillsammans i sommar ;) bra jobbat... Du är jätte duktig ;) puss på er ;)

skriven

Kommentera inlägget här :