I går hos mamma...

...rotade hon fram mina gamla Barbiedockor med tillhörande saker. Det var underbart att se dessa saker som jag inte sett på väldigt många år. Jag började direkt rensa, sortera och längta till Bella är stor nog att överta allt. Hon fick en liten tjuvtitt och jag kunde se att det där blir en Barbietjej, det ser ju jag!
Hade i övrigt det super hos mamma förutom att hon följer lets dance och självklart ville se finalen. Den var över 2 timmar lång! Jag dog hela tiden av tråkighet. Jag vet att svenska folket älskar lets dance men jag vet inte om det är något att sträva efter, att vara som svenska folket i allmänhet, eftersom vi svenskar äter tacos som lite "festligare mat" på fredagar och kallar det fredagsmys. Jag vet inte vilket folk jag tillhör för jag kollar varken lets dance, äter tacos på fredagar (kanske på en tisdag) och jag skulle aldrig någonsin använda uttrycket fredagsmys. Dessutom vet jag inte vilken låt som vann eurovision, och jag vill inte veta heller.
Ha en skön lördag!

Kommentera inlägget här :