Gonatt

Nu säger jag gonatt efter en helt ok dag med hemmahäng (hela familjen) och middag hos P's föräldrar.
Ligger här i sängen bredvid världens bästa lilla människa och jag vill aldrig att hon ska sluta sova hos mamma.
En gullig grej nyss var att hon pratade i sömnen, jag dog av gullighet och ville bara väcka henne och krama och berätta hur underbar hon är. Det gjorde jag givetvis inte.
I morgon ska vi köpa ny bilbarnstol till lilla dunderklumpen, vi åker och gör det med P's föräldrar, det blir billigare så hehe. Nej men skämt å sido, de har hjälpt oss massor med diverse inköp sedan Bella kom. Inte för att vi har bett om det eller ens behövt (skulle liksom aldrig skaffa ett barn om jag inte hade råd med det) men dem är snälla och vill hjälpa till och jag är väldigt tacksam.
Kram och gonatt.

Kommentera inlägget här :