Första cykelturen

I dag har jag premiärcyklat med min nya cykel. Kände mig som en femåring som fått sin första cykel, plus att jag typ vinglade första 5 meterna men sen gick det undan. Har inte cyklat på många, många år och har inte haft en rejäl och riktig cykel nånsin egentligen.
Bella fick såklart följa med på turen, hon satt perfekt i sin barnstol på pakethållaren och såg ut som en gullig svamp i sin hjälm. När jag såg vår spegelbild där på cykeln så gillade jag vad jag såg. Jag i min snygga skinnjacka (biker) cyklandes med min lilla dotter i bak, det kändes idylliskt på något vis när vi susade fram en sommareftermiddag. Åh jag vill bara ut och cykla nu hela tiden!
Nu ska P iväg på bio, Bella sover, Z är ute och leker och jag ska läsa senaste numret av Mama, trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :