Bra dag

Nu kan man häl säga att det är färdigfirat. Har precis haft familjen här (delar av den), lika mysigt som alltid och som vanligt får jag alltid lite ångest när dem åker hem. Så har jag känt sedan jag flyttade hemmifrån, fast det är betydligt lättare sedan man fick en egen familj.
Med sig hade dem en cykel och en cykelbarnstol, det var precis vad jag hade önskat mig och blev verkligen glad! Jag hade väl på känn att jag skulle få det men däremot chockade syrran mig med en extra liten present, inslaget i en åhlenskartong hittade jag en potatissticka, sån som man kollar om potatisen är färdig med. Det hade jag inte önskat mig men hon har stört sig på att vi inte har haft en sådan så det känns som att den presenten var mest till henne själv.
Tusen tack min älskade familj för idag!

Kommentera inlägget här :