Sol och sol

Idag åkte jag och min somriga lilla tjej till eriksdalsbadet tillsammans med Jossan, Cristian och Bellas pojkvän Vincent. Jag doppade mig till midjan ungefär, men jag är verkligen ingen badare. När jag var mindre var det, precis som alla barn, bland det roligaste jag visste. Numera tycker jag mest att det är kallt och oskönt. Dessutom tycker jag inte alls om att visa mig i badkläder. Jag är nog inte så somrig överhuvudtaget, jag gillar början på sommaren och sena våren men jag är inte så mycket för sommaraktiviteter och all solhets. Jag gillar hösten, det är utan tvekan min tid.
Är hemma själv nu, skickade iväg P och Bella till svärisarna, sa att jag skulle komma sen men ångrade mig när jag började överväga tanken på att få lite egentid hemma, det har jag aldrig haft förut.

Kommentera inlägget här :