Mamma, pappa, barn

Jag vill göra reklam för att leva tillsammans med sitt barns pappa och inte som ensamstående. Jag trodde, innan den här veckan, att jag utan problem skulle klara det och att jag i princip redan gjorde det eftersom jag och Bella gör så mycket själva. Men faktum är att jag nu har insett att jag behöver P jättemycket. Självklart skulle det gå men jag är helt, helt slut på dagarna. Bella är så himla aktiv, det händer aldrig att hon bara sitter i mitt knä eller tar det lugnt. Hon ska hit och dit hela tiden och är hon minsta lilla trött eller gnällig så ska hon upp till mig direkt. Varenda middagslagning de senaste dagarna har varvats med att tagit upp Bella med ena armen och fixat käk med andra eller haft henne dragandes i mina ben med konstant gråt eller gnäll. Självklart har vi det mysigt och roligt också men det gör mig inte mindre trött när första gången jag får sitta utan att göra något samtidigt är när hon somnat. Jag älskar att vara mamma men jag älskar ännu mer att ha en pappa till min baby.
Förstår att jag är långt ifrån den enda som har det såhär och det är ju helt klart värt det trots allt men gör om det här igen? Nej jag tror faktiskt inte det.
Fast kolla hur sjukt jäkla fin hon är min tjej.

Kommentera inlägget här :