Igår och just nu

Hann inte uppdatera igår, solly, solly.
Jag och Bella testade Rum för barn på Kulturhuset igår, det var en hit. Bella älskar att leka där andra barn leker och hon ser inte ens mig vid sådana tillfällen, det gillar jag. Efteråt tog vi en lunch på espressohouse på NK, mysigt som vanligt (bilden).
I går kväll när jag i vanlig ordning la mig bredvid en sovande Bella så kände jag att hon typ brann, hon var hot hot hot och när jag sedan tog tempen visade den 39,8 så nu sitter jag är med en febrig tjej. Febern hindrar dock inte henne från att vara lika aktiv som vanligt, hon verkar alltså inte ett dugg sjuk utan kryper och klättrar runt 100% av tiden precis som vanligt.
Hade planerat för Skansen eller grönan idag men det känns inte lika aktuellt längre med tanke på febern.
Får se vad vi gör.

Kommentera inlägget här :