Ensamstående ikväll

Det här gänget på bilden nedan möttes man av när man klev in i vardagsrummet. Tre jäkligt slappa typer.
Syrrans Ville med kusin Mattias käkade hos oss ikväll, dem kom på spontanbesök, precis som jag vill ha det! Älskar när folk kommer över och äter middag utan förvarning, då blir mitt roliga liv lite roligare.
Efter middagen åkte slappgänget hem till Ville (syrran är på Cypern så det är flickvänsfritt där) och spelade Xbox. Skulle tro att P dyker upp här hemma i natt nångång.
Själv har jag precis lagt Z, Bella sover sedan två timmar tillbaka och jag har målat naglarna som jag gör nästan varje kväll. Det är så roligt att måla med nya lack så mina naglar varieras från dag till dag. Ikväll blev det grönt (fast det ser blått ut på bilden ser jag nu) från Lumene, ett lack som jag fått av Karin,

Kommentera inlägget här :