Bella och jag har det bra

Hola!
Karin sover sött i Z's säng, hon sa att jag kunde väcka henne om jag har tråkigt på morgonen men jag har inte alls tråkigt jag har det hur bra som helst i soffan hängandes med en liten skitunge.
Nu till det viktigaste, igår, i köket när jag stod och diskade och Bella stod mot sin stol och åt rester som hamnat på golvet så släppte hon stolen och tog ett steg framåt innan hon satte sig på golvet. Jag och Karin kollade på varann och vrålade: hon tog ett steg!!!! Nu kommer det givetvis dröja innan det händer igen med tanke på vårt vrål. Jag var iaf väldigt impad och glad att även Karin såg det för annars hade jag nog undrat om det verkligen var ett steg eller om jag bara hittade på för att få min dotter att verka extremt tidig i utvecklingen och därmed fått skryta på bloggen. Hon är så himla duktig min tjej, det måste vara ett arv från hennes mamma! För övrigt var P 9 månader när han gick, samma med Z (vääääääldigt tidigt) och jag var 11 månader, vilket Bella blir om några dagar.
I dag ska jag åka och köpa en cykel med och till min syster, sen ska hon typ bo här. Jag längtar till det, hon är bästa mostern och syrran! Har det så bra med fina Karin som nu hängt här, sen syrran och i morgon kommer strecken på middag och vin för att fira det fjärde strecket som idag ska sättas igång med förlossning.

Kommentera inlägget här :