Bakis eller deppad?

Hola bloggen!
Har verkligen kämpat mig igenom den här dagen också, vet inte vad det är med mig men mår verkligen inget vidare idag heller. Fasaden har ju varit påklistrad ändå som ni ser på bilden nedan då jag tog en tur till affären med Bella på cykeln.
Vi har även varit i parken och gungat men solen var bara jobbig.
Seriöst, hur kan jag fortfarande vara bakis? Har jordens huvudvärk och inte speciellt glad alls.
I morgon måste det här vara över för annars blir jag orolig, då är det inte längre snack om att vara bakis utan snarare deppad.
Det är jobbigt att ta hand om en liten 10-månaders när man känner sig svag både fysiskt och psykiskt. Dessutom får man enorma skuldkänslor för att man inte känner total lycka när man sitter och försöker leka med sin lilla älskling.
Som tur är så har jag P som tar sådant lite lättare än jag och helt enkelt säger: ingen orkar underhålla en bebis konstant, det är ok att ha en tråkig dag och bara sitta hemma.

Kommentera inlägget här :