Morsgrisen och jag ❤

Alltså vad är grejen med min dotter, hon vill verkligen inte hänga med killar om inte mamma är med. Morfar var här idag, så kul tyckte jag, det tyckte Bella också. När pappan kom hem åkte jag och fixade naglarna och lämnade en glad tjej med sin morfar och sin pappa. En timme senare är det en ledsen och väldigt upprörd tjej som lämnas över till mig. I en timme hade hon skrikit och gråtit, när jag sedan tar över säger hon inte ett pip utan tittar på pappan och morfar hur glad som helst.
Ingen är gladare än jag att vi har en så fin och trygg relation men det gör ju lite ont i hjärtat att inte pappa duger (varken min eller hennes). Well well...har iaf nyfixade naglar så det var värt lite magsår och heartbreaking. Mammas lilla gris är vad hon är.

Kommentera inlägget här :