Livet har stannat.

Lördagkväll och här sitter man med en dotter som har insomningsproblem och en skål godis som förstör mitt komma-i-form-löfte. Men jag har iaf fått shoppa idag och det känns bra för jag hade P's visakort som stod för alla köp idag. Hittade en tröja till mig och en body samt ett par byxor till Bella.
Det här med familjeliv alltså, jag älskar min dotter över allt annat och skulle aldrig byta henne mot ett annat liv. Jag skulle heller aldrig hålla på att lämna bort henne för att göra annat, hon hör hemma med mig och ska vara med sin mamma men jag är verkligen ingen familjemänniska. Eller jo, jag älskar att umgås med mina syskon och föräldrar men det här med att leva familjeliv. Jag tycker verkligen inte att det är speciellt kul. Tack o lov kan jag dra med mig min lilla mini me vart jag vill fast just ikväll, lördag och allt, så gör vi ingenting.

Kommentera inlägget här :