Tycker helt ärligt att de flesta mello-deltagarna är pinsamma.

Kollar mellon varvat med att kuta in och proppa i nappen inne hos lilla trollet. Med alltså ursäkta om jag låter som en tant men vad är det för typ som startar upp mellon? En kille med en meter hår rakt upp. Såg även att "Swedish house wives" ställer upp, är namnet ett skämt eller? Det ska alltid vars några spexare med, typ som Sean banan eller brandsta citysläckers om ni minns dem hahaha, vilka proffs. Och han som sjunger nu, han va ju en hårdrockskille och nu låter han som han som sjöng "vacker utan spackel". Herregud, stackars hans band.
Äh jag är bara bitter för att jag dricker lådvin, för att månadens mammapeng är spenderad och för att jag precis ätit godis samtidigt som jag har 5 kg kvar till en normal vikt.
Hej då.

Kommentera inlägget här :