Summering, ett halvår har gått.

Idag är ingen vanlig dag för det är prinsessans 6-månaders dag, hurra hurra hurra!
Mammas tös är redan ett halvår. Hittills kan hon sitta själv, gå i gåstolen, göra ljud med tungan och läpparna så det låter roligt, äta det mesta som erbjuds, sätta sig från liggläge, rulla från rygg till mage, aldrig varit sjuk (förutom lite feber en dag förra veckan men det berodde på en tand som är på g upp) samt att hon igår ålade sig ca 1 decimeter så snart kommer nog krypandet.
Jag kan summera det hela med att säga att jag hittills är sjukt nöjd över min dotter 👍.
De första 6 månaderna har varit underbara, jag har njutit av min lilla tjej men jag vill ändå tillägga att det är skönt att hon blir större. Den första tiden är inte så hemskt rolig hur fantastisk hon än har varit. Jag längtar inte tillbaka och är inte sugen på att göra det igen. Det blir bara roligare och bättre hela tiden.

Kommentarer :

#1: Fejk-morbror

Stort grattis lille belley! See you soon!

skriven

Kommentera inlägget här :