Öpnna förskolan.

Hellu haj!
Sitter och käkar kakor framför tvn som en annan tjockis. Bellman sover men lite dåligt för hon är fullproppad med snor i snoken.
Vi var på öppna förskolan idag. Jag gillar verkligen att hänga där och jag mäker att Isabella uppskattar sångstunden. På öppna förskolan kan man få sig en smörgås på hembakat bröd inkl kaffe för 15 spänn. Det är lagom fikapris för en fattig bloggerska. Man sitter och fikar och pratar med andra mammor (sällan jag ser några pappor där) och alla är oförskämt trevliga.
Idag låg Bella på golvet med en leksak under loppet av 10 min kom 3 pojkar fram och försökte sno leksaken men ingen lyckades. Blev sjukt stolt och nöjd över min tuffa tjej.Det är exakt så jag tänkt uppfostra henne, flickig, söt och moderiktig men tuff och utan att ta någon skit från varken killar eller tjejer. Exakt som sin mamma söt och tuff.
Nu kallar kakpaketet på mig och vill att jag ska ta en till, känner mig mer eller mindre tvingad.
Gonatten.

Kommentera inlägget här :