No fejking.

Hej bloggen.
När jag var liten skrev jag dagbok, har säkert 8-10 st gamla dagböcker fyllda med olycklig kärlek, ångest över tonåren, skolbekymmer och allmänt hat. Skulle man jämföra dagens dagbok(bloggen) med mina gamla så skulle man tro att det var två olika människor som skrivit dem. Det är fantastiskt hur man förändras och hur det, i mitt fall, bara blir bättre.
Mina blogginlägg, med lyckan över ett sovande barn eller hur jag hyllar mammalivet och ledigheten kan ju uppfattas som en försköning av mitt liv men så är det verkligen inte. Jag tycker verkligen att det är så bra som det verkar. Jag försöker inte låtsas om som att bebislivet är perfekt utan jag tycker verkligen det inkl bajsblöjor och spyor. Det är så lite sådant jämfört med allt bra att jag knappt reflekterar över det.
Jag har haft mitt jobbiga helt enkelt det står klart och tydligt i mina tonårsdagböcker.

Kommentarer :

#1: Zara

Hej på er!

Jag har bara 10 dagars erfarenhet av att vara mamma och föräldraledig. Men hittills håller jag med dig! Jag tycker det är helt underbart och att en dag börja jobba igen kommer kännas som ett straff :)

Hoppas vi kan ses snart!

Kram

Svar: Stort grattis till lilla tjejen! Det är helt underbart, är säker på att du kommer fortsätta tycka det :) hoppas jag får träffa din lilla snart. Kram
Isabella

skriven

Kommentera inlägget här :