Jobb 👍

Det Àr ju ett bra tag tills jag ska tillbaka till jobbet men jag har redan nu kontaktat vÄr nya försÀljningschef för diverse önskemÄl. Jag har varit osugen pÄ blotta tanken pÄ jobb men börjar faktiskt kÀnna att det kÀnns helt ok vid tanken pÄ en eventuell ny tjÀnst, eller omplacering kanske jag ska kalla det. Det Àr ju som sagt lÄÄÄÄngt kvar men det kÀnns skönt att redan nu börja acceptera att det hÀr underbara glidarlivet inte Àr för evigt och att det faktiskt kommer vara ganska kul att jobba sen. Sjukt att tÀnka att nÀr jag kommer tillbaka sÄ Àr jag en sÄn som kommer vabba, behöva Äka tidigare nÄn gÄng för att hÀmta en sjukling, ta ledigt för att det Àr planeringsdag pÄ dagis etc. SÄnt som alla andra gjort och man sjÀlv aldrig ens varit i nÀrheten av sÄdant.
Jag Àr en annan person nÀr jag kommer tillbaka, fast ÀndÄ samma liksom. Tokigt.

Kommentera inlÀgget hÀr :